top of page

2023 בקהילת הוולטרים: מסכמים שנה

קורס בשיתוף מד״א נחת לראשונה בירושלים ובחיפה, מספר ההטבות גדל ובטיחות בדרכים הייתה במוקד. למרות התקופה המורכבת, רצינו להיזכר בכל הדברים הטובים שקרו בשנה החולפת, ולהזכיר שעוד יגיעו ימים טובים יותר.



זוכרים את אירועים, הטבות ושיתופי פעולה היו לנו השנה?

וואן פרייד 🏳️‍🌈

את אירועי הגאווה ביוני 2023 חגגנו יחד איתכם! הפכנו את הוואן הכחול של וולט לוואן פרייד מיוחד שנסע ברחבי תל אביב וחילק ציוד ממותג וגם מים וארטיקים קרים. את הוואן של וולט אתם עוד תפגשו גם ב-2024!

אירועי קיץ במרכז הלוגיסטי בתל אביב

בסוף יוני 800 וולטרים הגיעו לשמוח איתנו ולחגוג את תחילתו של הקיץ במרכז הלוגיסטי ברחוב אילת. באירוע התפנקתם עם גלידות ואייס קפה וגם עמדת מכירת ציוד בטיחות ברמה גבוהה ועמדת תיקון אופניים. קינחנו בהגרלה שווה במיוחד של ציוד בטיחות מחברת לארט בה זכו שלושה וולטרים מאושרים!



הכשרות מגישי עזרה ראשונה בשיתוף מד״א

השנה הרחבנו את האזורים בהם פועל שיתוף פעולה מיוחד של וולט ומד״א גם לחיפה וירושלים. במסגרת הקורס שמוצע לוולטרים ללא עלות, מקבלים הכשרה ותעודה של מגיש עזרה ראשונה. בשנת 2023 הוכשרו 100 וולטרים לתת טיפול מציל חיים.

הטבת לוולטרים בלבד! במקדונלדס

חודש נובמבר נפתח עם הטבה שנועדה להקל על הזמנים הקשים, עם 50% הנחה על כל הזמנת איסוף עצמי ממקדונלד׳ס באפליקציית וולט. הביקוש היה גדול: 4,000 וולטרים מימשו את ההטבה ועשו יותר מ- 20 אלף הזמנות.

הטבה לוולטרים בלבד! יילו

הטבה שסידרה לנו חורף חם ובוסט של אנרגיה - גם קפה חם או שתייה קרה וגם הנחה של 25% בכל אחד מהסניפים של יילו.


מסכמים שנה במרכז הלוגיסטי


✅ מקרית שמונה ועד באר שבע, מגיעים אליכם לחדש ציוד: השנה הגענו לכל אזורי הפעילות, מצפון ועד דרום עם הוואן של וולט להחליף ציוד.

החלפת ציוד - עד הבית: מערדליים למי שנתקע בלי בשבוע הראשון של הגשם ועד החלפת התיק - השנה התחדשנו בשירות משלוחים עד הבית.


מה היו המוצרים שרכשתם הכי הרבה בשנת 2023?

🥇 במקום הראשון עם מעל ל-6000 רכישות: רצועות גומי לתיק

🥈במקום השני: מתקן טלפון לחורף

🥉ובמקום השלישי, והמכובד: מכנסי גשם


לרגל סיום השנה, רצינו לפנק אותכם במחיר מיוחד על מוצר שאנחנו יודעים שאהבתם - מתקן טלפון לחורף (אטום למים ומתאים לימי גשם), עם 30% הנחה!




מה היה המוצר שמסרתם הכי הרבה השנה, וכמה משלוחים הספקתם להשלים? ממש בקרוב תקבלו הודעת סיכום שנה אישית באפליקציה, אז יש למה לחכות 💙


4,102 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

פורים 2024

bottom of page