top of page

״הגמישות מאפשרת לנו לעשות את מה שאנחנו אוהבים, ביחד.״

יצא לך למסור משלוח לאותו הבניין עם בן דוד שלך, או לקלוט לידך את אבא שלך כשעצרת ברמזור אדום?

וולטרים הם ממש כמו משפחה אבל לפעמים הם גם באמת משפחה!


רגע אחרי שציינו את יום המשפחה, קיבלנו מכם המון סיפורים מצחיקים ומרגשים על שיתוף הפעולה עם וולט דרך העיניים של אחים, בני דודים, הורים וילדים וגם זוגות! הסיפור שלכם לא מופיע כאן? אל תדאגו, זאת לא הפעם האחרונה שתשמעו על וולטרים שהם גם בני משפחה 😉


קיינן ונור - בני דודים

נור התחיל בשיתוף הפעולה איתנו לפני כמעט שלוש שנים, אחריו הגיע קיינן אבל אם תשאלו אותם מי עשה יותר משלוחים… קיינן מנצח.

״אנחנו בקושי מצליחים להתראות כשאנחנו בבית בצפון, אבל כאן בזמן ביצוע משלוחים אנחנו מתראים המון, מבלים יחד, יורדים מזמינות באותו הזמן בשביל לאכול צהריים או סתם לנוח. נפגשים פתאום ברמזור או במסעדה. פעם קרה לנו שנסענו למסור משלוח באותו בניין לשתי דירות אחת ליד השניה! זה היה ממש מצחיק פתאום להתראות.. הרבה חוויות יש לנו יחד בזכות וולט״.


בצלאל וקטרזינה - זוג

הוא ישראלי והיא בכלל מפולין. הכירו דרך אפליקציית היכרויות לפני הקורונה. מצאו את עצמם מנסים לשמור על קשר גם מרחוק. לראשונה הם נפגשו בבולגריה ולאחר מכן באיסטנבול ולאחר כמה חודשים קטרזינה עברה לארץ ומשם הכל היסטוריה.. בצלאל התחיל בשיתוף הפעולה ראשון ולאחר מכן הצטרפה קטרזינה.

״אנחנו חולקים הרבה טיפים ותובנות ממהלך היום שלנו. הדבר שאנחנו הכי אוהבים בוולט זאת הגמישות, אנחנו יכולים לעלות ולרדת מזמינות מתי שאנחנו רוצים וזה מאפשר לנו לעשות את מה שאנחנו אוהבים, ביחד.״


שרון וראם - אבא ובן

שרון התחיל בשיתוף הפעולה איתנו לפני שנה וחצי, אחריו הגיע ראם.

ביקשנו משרון וראם שיספרו לנו על עצמם ואיך זה לשתף פעולה עם וולט כמשפחה?

״אנחנו אוהבים מאוד לטייל יחד בארץ, כשראם היה בן 3 נכנסו יחד לחנות בזמן קניות והעובדות בחנות היו בהלם מרוב שאנחנו דומים.

הכי כיף שיש לנו את האפשרות לשתף חוויות אחד עם השני מהזמן שאנחנו בזמינות באפליקציה, אנחנו מתייעצים הרבה על דרכי הגעה לבתי עסק או ללקוחות ונעזרים אחד בשני במקומות איסוף מורכבים״.


בין אם אתם בני ובנות משפחה או שאתם מרגישים כמו משפחה מבחירה - אנחנו מקווים שלכל אחד ואחת מהוולטרים בדרכים, יש תמיד הרגשה שיש מי שיחלץ ויעזור. יום משפחה שמח!

690 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

פורים 2024

bottom of page