top of page

הכירו את צוות וולט 🎉

הכירו את אדם, אחד ממנהלי משמרת הלילה במערך התמיכה של וולט, שמבין מקרוב איך זה מרגיש לעשות משלוחים גם בשעות הקטנות - אדם הוא וולטר לשעבר שדואג לוולטרים בשטח!


אז מה עושה מנהל משמרת הלילה בשירות התמיכה של וולט?

אדם אחראי על תפעול נציגי התמיכה שעובדים בין השעות: 01:00-08:00, על תפעול אזור תל אביב שפועל בלילה ועל הוולטרים שנמצאים בזמינות באותן שעות.


שאלנו את אדם כמה שאלות בשביל לספר לכם איך הנציגים רואים אתכם ומה אתם לא יודעים עליהם?

אז אדם איך זה להיות מנהל משמרת לילה בוולט?

סיפור האהבה ביני לבין וולט התחיל לפני יותר משנה, בתור וולטר. ממש אהבתי את וולט ואת איך שהדברים עובדים מהצד של השליח שחשבתי לעצמי למה לא לעבוד בחברה ולהכיר הכל יותר לעומק? הגשתי קורות חיים למשרה של נציג תמיכה ואחרי ראיונות והכשרה התחלתי לעבוד ואני נהנה מכל רגע!

להיות נציג בחברת וולט זאת אחלה עבודה, תמיד יש במשרדים אווירה מעולה, כולם עוזרים אחר לשני, יש גם שעות קשות של עומס וזה מאתגר - במשרדי וולט עובדים כל גווני האוכלוסיה, לגמרי מקום שמכיל את כולם!


מה היית רוצה להגיד לוולטרים?

בתור וולטר לשעבר אני יודע איך זה להיות שעות על הכביש, כמה מאמץ נדרש, מכיר את זה שיש ימים מורכבים ולא פשוטים. אני הייתי שמח אם מישהו היה אומר לי שהנציגים מעריכים את הוולטרים מאוד ועושים המון המון בשביל להקל על הוולטרים! וגם כמובן סעו בזהירות ובבטיחות ושמרו על עצמכם. זה הכי הכי חשוב.


מה אתה חושב שוולטרים אולי לא יודעים על הנציגים?

לדעתי וולטרים לא מכירים את המורכבות של חלק מהפניות ושיש פניות שלוקחות הרבה זמן. ממש חשוב לי שידעו שאנחנו עושים את מירב המאמצים עבורם ומשתדלים לענות, לעזור ולהגיב כמו שיותר מהר!


ספר את הסיפור הכי מצחיק / טוב שקרה לך עם שליח בצאט

סיפור מגניב האמת.. במהלך משמרת שלי אחד הלקוחות פנה אלינו שהוא התבלבל והזמין בטעות את המשלוח לכתובת אחרת ודי רחוקה.. ביקשתי עזרה מאחד הוולטרים שהיה באזור וולטר עם אופניים. ולמרות המרחק הגדול לכתובת החדשה הוא לגמרי שמח לעזור והיה כל כך נעים וידידותי.

אחד מהרגעים שפשוט מזכירים כמה שיתוף הפעולה בין הנציגים לוולטרים כל כך חשוב!



1,102 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

פורים 2024

bottom of page