top of page

הכירו את צוות וולט - והפעם, מכירים את מיכאל מההדרכות?

הכירו את מיכאל (או שאולי אתם כבר מכירים?) אחראי על תהליך ההצטרפות של שליחים חדשים


רגע רגע בוא נצלול לזה.. איך הגעת לתפקיד הזה?

באפריל 2019 חזרתי מדרום אמריקה והתחלתי ללמוד באוניברסיטת תל אביב, חיפשתי משהו שיוכל להסתדר לי עם הלימודים ושלא ארגיש מחוייב מדי - הצטרפתי להיות שליח בוולט.

יהודה (למי שמכיר) חילק לי את הציוד והייתי שליח במשך חצי שנה. יום אחד ראיתי פרסומת של חיפוש נציגי תמיכה לשירות לקוחות של וולט ואמרתי לעצמי יאללה! הגשתי קורות חיים, התקבלתי והייתי נציג במשך חצי שנה.

ההיכרות עם וולטרים אחרים, בנוסף להתנסות הארוכה שלי בשטח והזמן שלי בתור נציג תמיכה, עזרו לי מאוד להבין איך וולטרים מרגישים בשטח ואיך אפשר לעזור להם תמיד מהצד השני.

בפברואר 2020 הצטרפתי למחלקת האופרציה (המחלקה שאחראית על הקשר עם הוולטר החל מתהליך ההצטרפות), בתור מדריך שמעביר הדרכות פרונטליות לשליחים חדשים. זוכרים שהיינו עושים הדרכות פרונטליות? 😉

לאט לאט המחלקה התחילה לגדול, ובאותה תקופה פרצה מגפת הקורונה. זה עורר צורך לשנות את השיטה, וגרם לנו לחשוב על ההדרכה האינטראקטיבית הראשונה.

נכנסתי להיות אחראי על תחום ההצטרפות של שליחים חדשים, התהליך שהם עוברים והתכנים שהם צורכים בהמשך. בשלוש השנים האחרונות אני בתפקיד הזה ומאוד נהנה.


מה היית רוצה לספר לוולטרים?

אני רוצה לספר לוולטרים קצת יותר על מה הצוות שלי עושה. אנחנו כל הזמן עובדים על הבנת הצורך בשטח ושואפים ליצור תהליך הצטרפות הכי פשוט ונוח שיכול להיות!

שכל התהליך יהיה נגיש, קל ומובן - שיהיה ניתן למלא את הפרטים בצורה מהירה ללא המתנה לנציג.במקביל, כמובן שמאוד חשוב לנו להישאר תמיד זמינים לשאלות.

ספר סיפור שזכור לך מהזמן שלך בוולט..

האמת שיש לי סיפור קצת מצחיק, וגם קצת מביך (סמיילי) - יצאתי להליכה עם בת הזוג שלי ואז עצר אותי בחור ברחוב ואמר לי שאני ממש ממש מוכר לו. ניסינו לחשוב מאיפה אנחנו יכולים להכיר ואחרי כמה דקות הוא אמר לי - ״הייי אתה הבחור מההדרכה של וולט״.

מה אתה חושב שוולטרים לא יודעים על מחלקת האופרציה?

אני מקווה שהם יודעים כמה הם חשובים לנו וכמה אכפת לנו. אנחנו המון אנשים במחלקה שמתעסקים רק בעולם השליחים. אנשים שיכולים לעבוד ב - 00:00 בלילה רק כדי לוודא שהכל עובד כמו שצריך. הרבה מהצוות היו שליחים או נציגי תמיכה בצוותי שליחים - אנשים שמגיעים מהשטח וזה מה שהופך את מחלקת האופרציה לכל כך מיוחדת.

20 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

פורים 2024

bottom of page