top of page

חמישה טיפים לחורף מנועה

בימי החורף הגשומים הכבישים הופכים להיות חלקים, יש יותר שעות חושך והכביש מתמלא במים. איך נוכל להתאים את הנהיגה למזג האוויר ומה כדאי לנו ללבוש? ביקשנו מנועה שעובדת באופרציה חמישה טיפים חשובים במיוחד לשמירה על הזהירות.



טיפ מספר 1: מורידים מהירות 🧘🏻‍♂️ - מה עלול לגרום לכם להחליק בחורף? כביש רטוב לאחר הגשם, שמן על הכביש, בוץ, שלג, חול וכדומה. כבישים רטובים הם סכנה בנהיגה בחורף - אם תורידו את מהירות הנסיעה במינימום 10 קמ״שׁ אפשר למנוע החלקה ותאונות בכביש.כשהכבישים חלקים סכנה נוספת היא איבוד שליטה על ההגה סעו לאט, אז מה עושים? בצעו פניות בזהירות ועדינות, האיצו או בילמו בהדרגה ובצורה מתונה בשביל להיזהר מהחלקה.


טיפ מספר 2: מסתכלים קדימה 🔭 - בחורף, בשונה מימי הקיץ, נדרשת שמירה על מרחק כפול מהאופנוע, המכונית וגם האופניים שנמצאים לפניכם, שמרו על מרחק - כך תגדילו את מרחק הבלימה על כל צרה שלא תבוא.אם המבט שלנו תקוע במה שנמצא לפנינו, לא נוכל לשים לב למתרחש במרחק של 500 מטר קדימה, וכך לא נוכל להתכונן למצב שאליו ניקלע בתוך כמה שניות. הסתכלו קדימה ותכננו את הנסיעה שלכם.


טיפ מספר 3: הכינו את עצמכם לנהיגה בחורף ☕️ - כבר פתחתם את התחזית? צאו לשטח וזכרו שהכביש רטוב, שמרחקי הבלימה ארוכים מהרגיל וחשוב להיות ערניים לכל מה שקורה מסביב. צאו לשטח אך ורק כשאתם ערניים ודרוכים. שימו לב לנהיגה של נהגים אחרים, להולכי רגל, למצב הכביש ולשטחים בהם שדה הראייה חסום.


טיפ מספר 4: ביגוד חורף מתאים 🧤 - וודאו שרואים אתכם על הכביש! השתדלו ללבוש חליפה בצבע בולט כדי להיראות בבירור על הכביש. קחו איתכם בגדים להחלפה וכמובן חליפת גשם אטומה למים. אבל שימו לב שהציוד לא מסיח את דעתכם מהנהיגה ולא מגביל אתכם.


טיפ מספר 5: בונוסים באתר הוולטרים 💰- איך אפשר לסיים את הטיפים מנועה מבלי להתייחס לבונוסים? את הבונוסים תוכלו לראות ממש כאן באתר וכמובן בהודעות מנועה באפליקציית הוולטרים. אנחנו ונועה מודעים למורכבות של משלוחים בגשם, עובדים עם מערכת חיזוי מיוחדת ובימים גשומים אנחנו מתגברים את המשמרות של צוות התמיכה בצאט בנציגים נוספים.



10 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page