top of page

חמש שנים לוולט ישראל

לפני חמש שנים הופיעה אפליקציית וולט לראשונה בתל אביב. מה הסיפור מאחורי הייבוא הפיני ומה היו האירועים המרכזיים בתחילת דרכה בארץ? וגם: הוולטרים הוותיקים בארץ משתפים על החיים לצד וולט



אליה יוספיאן, מנהל מערך האופרציה הוא גם אחד מהאנשים שהביאו את וולט לישראל.

בקיץ 2018 הוא נסע ביחד עם מספר שותפים לפינלנד הקרה. עוד לפני הנסיעה, אליה ושותפיו היו בקשר עם מספר חברות אירופיות מתחרות נוספות בתחום משלוחי המזון. לאחר הביקור במשרדים הראשיים של וולט בהלסינקי הם התאהבו באייל הכחול והאווירה הצעירה והשתכנעו שזו החברה שהם רוצים להביא לישראל.


כמה חודשים לאחר מכן וולט התחילה לפעול לראשונה באופן רשמי בישראל עם 26 מסעדות בלבד בעיר בתל אביב.

״היה קשה מאוד לשכנע מסעדנים ושליחים להצטרף לחברה בתחילת הדרך. אנשים לא הבינו מה אנחנו רוצים מהם. בשלב מסוים אפילו פניתי לשליחים וניסיתי לשכנע אותם להקדיש לי עשר דקות, כדי לשמוע על המודל של וולט והכלכלה השיתופית.״

מה היה המשלוח הראשון של וולט בישראל?

״זה היה לקראת סוף 2018. היינו אז 10 עובדים, והפלטפורמה היתה מוכנה סוף־סוף. הזמנו משלוח ממסעדת פנדה פיתה בשוק הכרמל. כשהשליח הגיע נעמדנו על הרגליים ומחאנו לו כפיים, הוא לא הבין מה אנחנו רוצים ממנו. אני אשמח אם כל שליח יקבל מחיאות כפיים כשהוא מגיע עם משלוח.״

היום רשומים בוולט אלפי מסעדות חנויות ועסקים מקומיים! באפליקציה תוכלו למצוא הרבה יותר ממנות ממיטב המסעדות החמות של תל אביב - החל מנתחי בשר וזרי פרחים ועד משקפי שמש, נעליים לילד ואפילו אייפון חדש. מקריית שמונה ועד אילת כמעט בכל עיר שתפתחו את אפליקציית וולט תוכלו לבחור אם תרצו להזמין ממבחר מסעדות, סופרים וחנויות.


את שנת 2024 פתחנו עם פריצה משמעותית - עשינו צעד ראשון של כניסת הפלטפורמה לחברה הערבית, והשקנו אזורי פעילות חדשים - נצרת, נוף הגליל, מגדל העמק, ריינה, יפיע ועין מאהל.


ביקשנו מארבעה וולטרים וותיקים לספר לנו בקצרה על החיים לצד וולט 💙


1. איתי גרוסמן, תל-אביבי. עולה לזמינות מאוקטובר 2019, משתף:

אני דייל אוויר באל על שמשלב את שיתוף הפעולה עם וולט בשביל הכנסה נוספת. המשלוח הראשון שלי היה ממסעדת שבאזי שהיה ליד הבית שלי באותו הזמן - בשכונת התקווה. התרגשתי מאוד לקבל אותו: חיכיתי במצב פעיל איזה 20 דק' עד שקיבלתי אותו ורצתי כמו משוגע כדי לא לאחר לאסוף אותו כי היה לי חשוב לבצע הכל כמו שצריך.
אני מאוד נהנה מאוד להיות בשיתוף פעולה דווקא עם וולט כי אני מרגיש שהיא הכי דואגת לפרטנרים שלה בשוק. בתקופת הקורונה, בזמן שהרבה עסקים הפסיקו פעילותם, ועובדים נשלחו לחל''תים, וולט עזרה לי מאוד להישאר ביציבות כלכלית ולהתגבר על המצב. אני שמח מאוד להיות חלק מפעילות החברה ומאחל לוולט עוד הרבה שנים של פעילות וצמיחה!

2. דויד פינקלשטיין, תל-אביבי. עולה לזמינות מאוקטובר 2019, משתף:

לפני שהתחלתי את שיתוף הפעולה עם וולט עבדתי חמש שנים בחברת ברינקס. יום אחד הופיעה לי בטלפון מודעה שוולט משיקה אפליקציה ייחודית למשלוחים. כמובן שקפצתי על הרעיון וישר נרשמתי באתר של וולט. תוך יום עבודה אחד כבר הפכתי לוולטר מן המניין. את המשלוח הראשון שלי בחיים לא אשכח אף פעם. התרגשתי כל כך - הוא היה ישר שיצאתי מהמשרדים ברחוב אלנבי והוא היה למשלוח של מסעדת מוזס ברחוב רוטשילד. בזכות האפשרויות שוולט נתנה לי אני משלב בימינו את העבודה בשיתוף עם וולט עם משרה של נהג אוטובוס.

3. ירין הלפרין, תל אביבי. עולה לזמינות מאוקטובר 2019, משתף:

אני עובד כרגע להשלים הכנסה תוך כדי שאני לומד לקעקע. בקורונה היה לי מדהים - עבדתי מלא וזה היה מקור הפרנסה היחיד שלי. אף פעם לא אשכח את המשלוח הראשון שלי, הוא היה מצחיק - זה היה משלוח של פיצה מאזור פלורנטין. הייתי די לחוץ מביצוע המשלוח הראשון שלא נדבר על זה שירדו המון גשמים תוך כדי. התחלתי לסוע ושמעתי בום. עצרתי ואז קלטתי שהשארתי מגש אחד על התיק וכל הפיצה התהפכה. למזלי וולט מתחשבים ופשוט הייתי צריך לחכות שיעשו לי חדש.

4. יקיר צדוק, תל אביבי. עולה לזמינות בתל-אביב, רמת גן וגבעתיים החל מאוקטובר 2019, משתף:

אני קונדיטור עם ניסיון של 13 שנה במלונות. כשוולט התחילה לפעול בארץ בדיוק חיפשתי עבודה ללא התחייבות. ציפיתי לשכר מינימום וקיבלתי הרבה מעבר. אני משלב את רמת השירות הגבוהה של המלונות לתוך העבודה עם וולט - שאני מגיע אל הלקוח, אני נוקב בשמו ומאחל לו בתיאבון.

נאחל לכולנו עוד הרבה שנים של שיתוף פעולה כה מוצלח בין וולטרים, וולט ובתי העסק בכל רחבי הארץ! 💙

3,124 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

פורים 2024

bottom of page