top of page

טופ 5 הוולטרים הכי ויראלים בשנת 2022

גם את הרשת אתם צובעים בכחול וסוחפים אחריכם אלפי צפיות וחיוכים. אספנו עבורכם את חמשת הוולטרים עם הכי הרבה צפיות בטיקטוק/ אינסטגרם ופייסבוק. אנחנו מאוד התרגשנו לצפות בסרטונים ובטוחים שגם אתם. מכירים את אחד מהוולטרים? את/ה הוולטר? כתבו לנו בלינק בסוף הכתבה 🤩 קבלו את הוולטר שמסר משלוח לחתן בחתונה: הכירו את הוולטר שמצא את עצמו מוסר משלוח ישירות לקבלת פנים של חתונה. מה?! כן... שמעתם נכון! הבחור שלנו נכנס לאולם קבלת הפנים וצעד כאשר עשרות אנשים מריעים לו ומסר את המשלוח ישירות לחתן שנמצא בלא אחר מהחופה בחתונה שלו. אז ככל הנראה מדובר על ״קטע״ בהובלת החברים של החתן. אבל בשיא המסירות הוולטר מסר את המשלוח.

קבלו את אלון יוגב אלוף ביום ושליח בלילה: בן 23 מרמת השרון, אלון החל לרכוב על אופניים כשהיה בן 14. ומהר מאוד הגיע לפודיום בארץ ובחול. אלון לא רק מבצע משלוחים עם וולט אלא על הדרך מבצע אימון. מחזיקים לך אצבעות אלון.

קבלו את השליח הנרגן - Cranky delivery guy: מעל 75 אלף לייקים בטיקטוק. לא מרגישים צורך לפרט יותר מדי.. כנסו וצפו ביום בחיי וולטר. פייר אנחנו צפינו בכל הסרטונים וגם אנחנו משתדלים להיות כמו שקד 😜 Tiktok - Cranky delivery guy

קבלו את הוולטר שהציל פעוטה: הבחור המקסים בסרטון מאזור פעילות ראשון לציון, הציל פעוטה שככל הנראה המשיכה ללכת ללא אמה וצעדה ישירות לכביש מרכזי בעיר. הוולטר הראשל״צי שלנו קלט את המתרחש וברגע אחד קפץ מהאופנוע והחזיר את הפעוטה לאמא שלה. לא חדש לנו שהוולטרים חדים, אבל זו לגמרי ליגה אחרת!

קבלו את הוולטר הפסנתרן: כנסו לסיטואציה... אתם מזמינים משלוח מוולט, הוולטר מתקשר ואומר שהוא הגיע, אתם יוצאים אליו ללובי והוא שואל אתכם האם הוא יכול לנגן על הפסנתר שנמצא שם. בשיא התמימות אתם עונים כן ופתאום הוולטר מתגלה כנגן מחונן. מתחיל לנגן ברמה מקצועית מאוד למשך כמה דקות. אנחנו בטוחים שהלקוח יצא מבסוט מהמשלוח הזה…

גם לך יש סרטון שקרה לך בעת ביצוע משלוחים ותרצה שנראה? שלח/י לנו כאן ואולי נפרסם אותו בחודש הבא🤩

מכירים את הוולטר באחד הסרטונים? את/ה הוולטר בסרטון?

כתבו לנו!!!




1,879 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

פורים 2024

bottom of page