top of page

לא רק כובע ומים: איך מכינים את כלי הרכב לקיץ?

לקראת העונה החמימה שבפתח, הכנו כמה טיפים חשובים ודגשים לקיץ, שדרוגים לכלי התחבורה שלכם והטבות ממש מגניבות☀️☀️☀️


לפני שיוצאים לדרך, מה כדאי לדעת? נכון שהחורף עלול להיות מסוכן, בעיקר לרוכבים על כלי רכב דו-גלגליים, אבל גם בקיץ חשוב לשים לב - החום גורם לנו לפעמים לוותר על פרטי בטיחות שיכולים להגן מפני פציעות. התאימו את הציוד לעונה החמה, אל תוותרו על מגנים, כפפות, מעיל קיץ, בקבוק מים וקסדה!


אז איך נכין את כלי התחבורה שלנו לקיץ? לחצו על כלי התחבורה שלכם ממש כאן למטה לטיפים נוספים ⬇️

אופניים 🚲

  • לפני שמתחילים - תאמינו או לא, הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא לנקות את האופניים. הדרך הטובה ביותר לעשות את זה - קחו ספוג ומים חמים ותעברו על כל חלקי האופניים, בסוף אל תשכחו לנגב בשביל ההברקה 😉.

  • צמיגים - אחרי שהכל נקי, בידקו את לחץ האוויר בצמיגים ובמידת הצורך השתמשו במשאבה. אחר כך בידקו ביסודיות אם יש חתכים בצידי הצמיגים. אם יש חתכים כאלו, כדאי לבדוק החלפה של הצמיג כדי למנוע פנצ׳רים או שחיקה איטית.

  • שרשרת - השרשרת היא חלק משמעותי וכדאי לשמור עליה במצב הכי טוב שאפשר כדי לרכוב בצורה חלקה. נקו את האבק שהצטבר על השרשרת, טיפ: השתמשו במברשת שיניים ישנה כדי לנקות היטב את החריצים. כדי לסיים את התהליך מומלץ לשמן אותה.

  • בלמים וכבלים - הגענו לחלק העיקרי של הכנת האופניים! כדי לוודא שהכל תקין, יש להפוך את האופניים ולסובב את הגלגלים כשהם לא נוגעים בקרקע, ובמקביל ללחוץ על הבלמים, שאמורים לעצור באופן מיידי את תנועת הגלגלים. חשוב לבדוק גם את הכבלים של הבלמים, ולוודא שלא נשחקו עם הזמן.

  • נסיעה בטוחה - בדיקת פנסים, קסדה ומחזירי אור חשובה לא פחות מתחזוק האופניים עצמם! שימו לב שיש בידכם כל מה שצריך כדי שתבלטו בדרכים, וכמובן סעו בזהירות💙.


אופנוע 🏍️ / קטנוע 🛵


  • לפני שמתחילים - תאמינו או לא, הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא לנקות את האופנוע. הורידו שאריות אבק, שטפו במים חמים ואל תשכחו בסוף לנגב בשביל ההברקה 😉

  • שרשראות - מומלץ לערוך ניקוי יסודי לשרשראות, טיפ: עם מברשת אפשר להגיע גם לחריצים הקטנים, ובסוף אחרי שהכל יבש, ניתן לשמן את השרשרת וככה לשמור עליה לאורך זמן.

  • מנוע - בשיא החום כדי למנוע התחממות יתר של המנוע - כדאי לשמור על הטמפרטורה של האופנוע נמוכה. בשעות היום מומלץ לחנות באזור מוצל.

  • צמיגים - הכבישים לוהטים, במהלך חודשי הקיץ חשוב לבדוק בתדירות גבוהה את הצמיגים - לשים לב שהם לא נשחקים, שאין בהם פגמים ושלחץ האוויר תקין.

  • נסיעה בטוחה - בדיקת פנסים, קסדה ומחזירי אור חשובה לא פחות מתחזוק האופנוע עצמו! שימו לב שיש בידכם כל מה שצריך שתבלטו בדרכים, וכמובן סעו בזהירות 💙

מכונית 🚘


הטבות שוות - כי גם לרכב שלכם מגיע:

נדיב בייק









קסדה 3/4 (לאוורור, מתאימה למזג האוויר הקיצי) ב250 שח במקום 320 *בהצגת אפליקציית הוולטרים

אופני אליקו










בלמים ב40% לכבוד הקיץ! *בהצגת אפקליציית הוולטרים

אוקיי בייקס OK BIKES










בדיקה לפני הקיץ לאופניים: בלמים, חיזוקים, שימון, ניפוח גלגלים, בדיקת בטיחות. במחיר מיוחד לכבוד הקיץ, רק 60 שח׳ *בהצגת אפליקציית הוולטרים.




1,427 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page