top of page

עד המשלוח הבא: איך פודקאסט ואוכל טוב יכולים לשפר לכם את היום?

לפעמים אנחנו מרגישים שהימים עמוסים ואין לנו זמן לעצמנו.

הנה כמה הצעות לדברים קטנים שיכולים לעשות את כל ההבדל בהרגשה, וישאירו אתכם עם חיוך על הפנים:



1. עומר אדם או טונה? 🐟 האזנה למוזיקה שמחה או פודקאסטים מרתקים יכולה להעביר את הזמן בכיף ולהפחית משמעותית את המתח. תכינו מראש פלייליסט של שירים שמחים ורשימת פודקאסטים שישמשו אתכם.

  • קבלו המלצה לפודקאסט על ידע כללי, ״שמדבר על כל הדברים שהייתם אמורים לדעת - אבל אף אחד לא לימד אתכם״:


2. תאכלו טוב! 🥦🍗 לפני ואחרי זמינות תאכלו ארוחות טובות ומזינות - הכוונה לארוחות שמכילות חלבון כלשהו, פחמימה וירק. ארוחה כזו היא חלק חשוב מתזונה מאוזנת ונכונה, והיא תיתן לכם גם מלא אנרגיה וגם תשפיע לטובה על מצב הרוח שלכם.


3. יותר כיף ביחד. אחד מהיתרונות הכי בולטים בעולם המשלוחים הוא שאתם נחשפים למלא אנשים חדשים כל יום וככה יש לכם אינספור הזדמנויות להתחבר ולבנות חברויות חדשות עם וולטרים אחרים. בילוי עם חבר׳ה יכול להוריד את המתח, להצחיק ובעיקר לגרום לכם להרגיש שאתם לא לבד.


4. תחביבים זה לאלופים. בין אם זה עיסוק בתחביב חדש, טיולים בטבע, רכישת מיומנויות חדשות או פשוט לקחת זמן להנות מרגעים של שלווה ורגיעה שבהם אתם שוכבים עם הרגליים למעלה ונחים - זה חובה להרגשה טובה. וכן, כדורגל שכונתי עם חברים נחשב לאחלה של תחביב ;)


5. נפש בריאה בגוף בריא 💪 אנחנו יודעים שזה דורש עוד דברים חוץ מזמן פנוי, כמו כוח רצון מוטיבציה ועוד.. אבל - ספורט ידוע כפעילות שיש לה השפעות מיידיות וחיוביות על הגוף, הנפש, והבריאות הפיזית אבל גם על הבריאות הנפשית! זו פעילות שכל אדם יכול לבצע והיא לא חייבת לכלול אף מכשיר.

לכן, גם אם אתם לא בכושר אתם יכולים להתחיל עם הליכות איטיות - ולעלות משם (את קצב ומרחק ההליכה) לכל יעד שתבחרו.


6. קודם כל אני. אם אתם עדיין מרגישים מוצפים אל תהססו לפנות לעזרה מקצועית. בין אם מדובר בשיחה עם איש מקצוע או טיפולים אלטרנטיביים, ״איך אני מרגיש?״ חשוב כמו כל דבר אחר. מיינדפולנס או מדיטציות אלו דרכים סופר קלות ושימושיות בדיוק בשביל זה. מיינדפולנס זו שיטה שהקטע שלה זה למנוע הצפה של רגשות ולחץ. יש לה אחלה קורסים אינטרנטיים, ולמשקיעים מבינינו - סדנאות וריטריטים שיגלו לכם עולמות חדשים. ✨




מה שומר אותכם שמחים ובריאים? >>



452 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

פורים 2024

bottom of page