top of page

פלטפורמות דיגיטליות לניהול ופתיחת עסק עצמאי



אנחנו מתרגשים לספר שלהיות עצמאי במציאות של היום נהיה קל מאי פעם.

כיום יש 3 דרכים שונות לפתוח עסק עצמאי -

1. בעצמך דרך הגופים הממשלתיים השונים

2. בעזרת רואה חשבון

3. בעזרתם של פלטפורמות דיגיטליות (על כל הדרכים תוכלו לקרוא בהרחבה במדריך לעצמאי) -

היום בעידן הדיגיטלי, יש אפשרויות פשוטות ונוחות להיות בשליטה על ההכנסות שלכם ולהתנהל כעצמאיים!


איך? אתם שואלים?


כיום קיימת פלטפורמות ייחודיות לניהול ופתיחת עסק עצמאי המתאימות לצרכים של הוולטרים המספקים שירותי משלוחים על גבי הפלטפורמה של וולט, כל זה במחירים סופר אטרקטיביים.


מה זה אומר?

זה אומר שאתם תוכלו, במידה ותרצו כמובן, פשוט להירשם לאחת מהפלטפורמות האלו - ומשם - תקבלו את כל העזרה שאתם צריכים על מנת להתנהל כעצמאים.

מפתיחת תיק, ניהול שוטף ועד טיפול במסמכיאדה. הכל בצורה אינטראקטיבית, טכנולוגית, קלה ומובנת, ובעיקר - מותאמת לצרכים שלכם - הוולטרים.


שווה גם להגיד על הדרך שכעצמאים אתם יכולים לדווח על הוצאות מוכרות, כמו דלק, הוצאות טלפון, תחזוקה או קנייה של כלי הרכב, ועוד הוצאות רבות ובכך להתקזז אל מול ההכנסות שלכם.




לינק להרשמה ל- Keep


לינק להרשמה ל - iCount


פתיחת עסק עצמאי דרך פלטפורמות אלו לוקחת מספר ימים - אנו נעדכן אתכם מה הוא הזמן הנכון מבחינת תהליך הרישום בוולט לפתיחת העסק העצמאי

​​* וולט אינה אחראית בקשר לשימוש שלכם בפלטפורמות של אותן חברות או לקשר שלכם איתן, ובכלל זה לנכונות הדיווחים והמידע שיימסר להן מכם. האחריות הבלעדית בקשר עם אותן פלטפורמות והשימוש בהן וכן בהענקת השירותים מכוחן ומול הרשויות השונות (לרבות ייצוג מול הרשויות, פתיחת תיקים, רישום, ביצוע תיאומי מס, הגשת דוחות שנתיים והצהרות הון, שירותי הנהלת חשבונות וכיוצא בזה שירותים) תהיה מוטלת על אותן חברות.



3,566 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page