top of page

מיקס אפ: לקחתם את המשלוח הלא נכון

מה עושים במקרה של מיקס אפ, ואיך אפשר להימנע מזה?



ראשית, בעת איסוף משלוח ממסעדה שימו לב למספר ההזמנה ושם הלקוח שמשויך אליכם באפליקציה. לאחר מכן, יש לוודא צ׳קליסט ושכל הפריטים נמצאים (אל תשכחו את השתיה!)

*מזכירים כי גם במקרה שהמסעדה מגישה לכם את ההזמנה, חשוב לוודא בשנית את מספר ההזמנה. (במידה ומשהו לא מסתדר לכם או שאין דרך לזהות את ההזמנה פנו לנציגי התמיכה בצ׳אט)


מה עושים במקרה שהגעתם למסעדה וההזמנה שלכם לא נמצאת?


קודם כל נסו להבין מה קרה עם ההזמנה, והאם המסעדה הכינה אותה והמשלוח נאסף או האם יש משלוחים אחרים שמוכנים במסעדה. לאחר מכן, פנו לתמיכה בצ׳אט וכתבו שיש לכם מיקס אפ. תודיעו לנציג השירות אילו משלוחים ממתינים כרגע במסעדה- דבר זה יקל ויזרז את תהליך הטיפול של הנציג והמתינו להנחיות מהנציג- זכרו, הנציג מדבר עם המסעדה ועם הלקוח תוך כדי שהוא בשיחה איתכם ומנסה למצוא פיתרון, לכן זה עשוי לקחת מספר רגעים.


שימו לב💙 לא לסמן איסוף לפני שווידאתם את מספר ההזמנה וביצעתם צ'ק ליסט, כיוון שברגע שסימנתם איסוף למשלוח- אין לנו אפשרות להוריד אותו מכם מיד, וזה יקח זמן רב בו יכולתם לבחור לבצע משלוחים נוספים.


חשוב לזכור, גם בעת מסירת המשלוח עליכם לוודא את המספר ההזמנה, במיוחד כשאתם עם באנדל, כדאי לברר שאתם נמצאים בכתובת הנכונה ומוסרים ללקוח הנכון. במידה והייתה טעות במסירה עדכנו אותנו בצ'אט והמתינו להנחיות נוספות.


83 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page