top of page

משלוחים מיוחדים

ישנם מספר משלוחים שנקראים ׳מיוחדים׳: משלוחים ללא מגע, משלוחי אלכוהול וטבק ומשלוחי תרופות. כאן נרכז אז כל ההנחיות לביצוע משלוחים מסוגים אלו.


משלוחים ׳ללא מגע׳

במעמד השלמת ההזמנה, הלקוח יכול לבחור באפשרות NO CONTACT DELIVERY - כלומר, כאשר אנחנו רואים את זה על מסך קבלת המשלוח, זה אומר שהלקוח ביקש שהמשלוח לא יימסר באופן פרונטלי, אלא יונח מחוץ לדלת.

שימו 💙 עדיין צריך להתקשר ללקוח ולעדכן אותו שהנחנו את המשלוח בדלת ולצלם תמונה של המשלוח לאחר שהונח בכתובת של הלקוח.


משלוחי אלכוהול / טבק 🚬

מה הצעדים שחייב לעשות במשלוח המכיל מוצרי אלכוהול או טבק?

  1. וידוא תעודת זהות - בעת ההגעה ללקוח יש לוודא כי הלקוח מעל גיל 18. בהתאם לחוק במדינת ישראל, אין למסור את המשלוח ללקוח קטין. אם יש ספק, חובה לבדוק גיל בתעודה מזהה.

  2. וידוא קוד של הלקוח - כדי להשלים את מסירת המשלוח, יש צורך לבקש מהלקוח את הקוד שמופיע באפליקציה שלו. את הקוד, יש להזין באפליקציית הוולטרים  ואז להחליק ״מסירה״.


משלוחי תרופות 💊

ניתן לראות באפליקציה תחת ״פרטים נוספים״ אם משלוח מכיל תרופות (כמו במשלוחי טבק ואלכוהול). כאשר אישרת משלוח כזה אתם בעצם מאשרים שתפעלו בהתאם להנחיות הבאות:

  1. הגבלת זמן משלוח - מאחר ומדובר בחומרים רגישים ובבריאות הציבור, ישנה הגבלה לזמן בו מותר למשלוח להיות בתיק המשלוחים (בהתאם להנחיות משרד הבריאות). לכן, חשוב לעדכן בצ'אט התמיכה במידה ויש עיכובים במשלוח. בכל מקרה, אין למסור את המשלוח אם עברו 60 דקות או יותר מהאיסוף.

  2. אין להשאיר את המשלוח ללא השגחה מרגע האיסוף ועד המסירה

  3. בתיק המשלוח שמים רק את משלוח תרופות - בזמן ביצוע משלוח תרופות, בתיק המשלוחים יהיה רק משלוח מבית המרקחת. אין להשאיר/לשים בתיק כל דבר אחר.

  4. מה עושים שמגיעים ללקוח? א. מבקשים מהלקוח להציג את הקוד שמופיע באפליקציית וולט ב. מזינים את הקוד באפליקציית השליחים ג. מסמנים מסירה וממשיכים


7 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

תשלומים

בעמוד זה נרכז לכם את כל מה שקשור לתשלומים - מתי מקבלים תשלום עבור המשלוחים שביצעתם, פיצויים על המתנה, טיפים, ובונוסים.

bottom of page